WELCOME TO LOCOEMON's SITE ⇨ +Follow | Dashboard
hey dearest readers ♥










#PrayForMH370
Monday, March 24, 2014 | Monday, March 24, 2014 | 0 comments
assalamualaikum . . malam ni Malaysia dikejutkan dgn berita pesawat MH370 yang disahkan radarnya  berakhir dilautan hindi and there's no survivor which means pesawat terhempas bg bahasa kasarnya. selama 17hari ni kita tak berhenti doakan keselamatan ppenumpang dan anak kapal dan selama itu jugalah kita percayakan unsur rampasan berlaku. tapi Allah maha berkuasa dan semua dah ditentukan, walau pedih mcm mana pun hati nak terima hakikat ni, kita bukan sesiapa nak persoalkan apa yang berlaku.. cuma, banyak yang mengganggu fikiran aku tentang berita yg mengejutkan ni. hati aku kuat mengatakan ade something not right and kes ni belum selesai sampai sini je. tapi Wallahualam lah kan . Allah maha mengetahui and aku harap kes ni dapat diselesaikan secepat mungkin and semoga kotak hitam yang tersimpannya semua jawapan dapat ditemui. tak lupa juga, takziah buat keluarga mangsa. berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul.. aku doakan mereka terus kuat dan tabah.... terus terang, aku masih menaruh harapan lagi . astaghfirullah entah kenapa dgn aku ni . hati aku sebak and still cant accept the fact of the crashed... aku masih harapkan sesuatu yang mustahil... Allah, semoga mayat mangsa dan bangkai kapal dapat ditemui  segera supaya aku dpt berhenti drpd berharap akan sesuatu yang tak pasti.. tanggal 24mac akan tersemat dalam hati aku bersama pesawat MH370 dan mangsa-mangsa nahas.. Al-Fatihah . tolong jangan berhenti berdoa akan keselamatan mangsa selagi mayat penumpang dan anak kapal belum dijumpai dan jika dijumpai nanti, teruskan lagi berdoa agar Allah swt rahmati roh mereka....jangan berhenti doakan ~

thanks for reading . much love ❤


Older Post | Newer Post