WELCOME TO LOCOEMON's SITE ⇨ +Follow | Dashboard
hey dearest readers ♥










happy 21 awak :)
Sunday, March 2, 2014 | Sunday, March 02, 2014 | 0 comments
jam menunjukkan pukul 6:18 pagi waktu aku mula menulis warkah ini. dgn hanya ditemani lampu komputer riba bersama telefon bimbit yang senyap sunyi sejak tidurnya sang cinta aku memulakan warkah khas untuk dia :) siapa dia? dialah sang pencuri hati dan jiwa.
jangan ditanya kenapa tidak ku masukkan gambarnya kerana jawapannya hanya satu, "nanti korang carasss cinta hati makkk"
biarlah gambarnya kusimpan rapi dan kutatap rintih menahan rindu yang tidak terperi......

hahaha kelas kau jahhh , dah pandai sekarang berpuitis bagai.. cehh cehh biasalah budak masscomm. uhuk...

ku mecipta sejarah buat pertama kalinya, aku stay awake di lendu. ku menelaah ilmu sedikit sebelum mencari idea untuk berkarang.. harap tak tertidur dalam kelas nanti..

ok rasanya terlalu pajang muqadimah pagi ni . sir harith lah ni punca ! *tetiba 

sebenarnya tujuan entry ni ditulis adalah untuk mengewish selamat ulangtahun kelahiran kepada si pemberi suka dan duka dalam hidup aku :) mohon terharu cpttt plsss plss ..... hehehe

selamat hari lahir awak, semoga Allah sentiasa berikan kesihatan yang baik dan rezeki yg tak pernah henti dalam hidup awak. saya selalu doakan awak dan keluarga sentiasa dalam jagaanNya . awak, awak dah 21 tahunn tau. yeayy dah boleh masuk meminang saya. hahah tetiba pulak kann... eh eh awak, jangan lupa senyum kalau baca entry ni tauu . haaaa lupa nak nyanyi untuk awakk ....
jap nk adjust suara *erhgghemmm* ok one two three start! "Allah selamatkan kamu.... Allah selamatkan kamu.... Allah selamatkan Jazli Farid saya....(ehh?) Allah selamatkan kamu..." amacam? merdu tak? tak merdu? nak kena sekeh? puji merdu cepat !! haha *ok cukuppppp....

last words, i love you ;)


thanks for reading . much love ❤


Older Post | Newer Post