WELCOME TO LOCOEMON's SITE ⇨ +Follow | Dashboard
hey dearest readers ♥










borak kosong
Wednesday, March 12, 2014 | Wednesday, March 12, 2014 | 0 comments
assalamualaikum...
 panasnya malam ni rasa mcm siang bahangnya. diriku yag dilanda kebosanan terasa ingin coretkan sesuatu di laman blog ini. tujuan coretan ini  ku sendiri tidak pasti kerana tanganku bergerak mengikut emosi yang tak menentu anginnya, ributnya serta taufannya.

malam ni mood terasa sangat suam suam. kadang rasa nak marah, kadang rasa nak menangis. oh tidakk, maaf ya aku bukan kaki menangis.. kalau nak terkeluar jugak air mata tu, akan ku gagahi diri sedut balik masuk dalam mata ni.... haahahaha k tak sampai -.-
baiklah, mata ni cemburu dgn kita. bila nampak tulisan je mulalah mengantuk . shittooo. selamat malam, mimpiku memanggil dah tu . harap dapat jumpa sang cinta dalam mimpi malam ni.....

thanks for reading . much love ❤


Older Post | Newer Post