WELCOME TO LOCOEMON's SITE ⇨ +Follow | Dashboard
hey dearest readers ♥










perasaan
Thursday, January 2, 2014 | Thursday, January 02, 2014 | 0 comments
sekadar luahan perasaan dan memang ada kena mengena antara yang hidup dan hidup . ehhh? mcm pelik bunyi dia .
aku rasa kecil dalam kumpulan tu,
aku rasa lemah dalam kumpulan tu,
aku tak tahu kenapa,
hati aku sering berbisik "mereka macam tak suka aku"

sedangkan,
aku sendiri menjauh,
aku sendiri tak cuba mendekati dan memahami,
sikap dan tingkahlaku mereka,
dan aku berbekal alasan "aku tak pandai bergaul" "dorang tak suka aku ckp dgn dorang"

salah mereka kah? atau aku?

haaaaaaaaaaaaaaaa tu dia ayat kasi sedap sikit . sebenarnya aku tgh bosan gila bapak segala ayam dan babun . so tgh sibuk usha2 fb yg da berkurun tu , teringat pulak dkt beloggg ni yang aku dah abaikan selama......... hmmm lamaaa sgt . aku da tak tahu nak buat apa sebenarnya dgn belogg ni . nak delete mcm sayang dooo sbb penat kot aku edit benda ni dulu . fuhhh , aku taknak lah usaha aku jd sia sia kan . hmm jadi nampaknya aku akan update bila aku teringat dkt kau jelaaa ye belogg . dan aku bakal merapu meraban lah nanti . hohoho kbye :P

thanks for reading . much love ❤


Older Post | Newer Post