WELCOME TO LOCOEMON's SITE ⇨ +Follow | Dashboard
hey dearest readers ♥










uitm Lendu . masscommers to be....
Thursday, October 24, 2013 | Thursday, October 24, 2013 | 0 comments
assalamualaikum . heyyoo . 16nov ini aku akan berangkat ke Melaka . T^T gua nak nangis . nanti tak dapat jumpa ibu baba hari hari . *ceh ceh bajet macam melaka tu jauh sangat* . okayyy . aku bakal pelajar masscomm . seriously aku tak tahu apa apa pasal masscomm . dulu masa mohon pakai ikut rasa hati je *kekonon ikut instinct* hehe . takpe aku tetap bersyukur . dapat belajar dkt kampung ku sendiri . heaven yawwwwwwwwwww . keh keh . hati ni macam sabar macam tak sabar . orang kata masscomm ni student dia so sial . opsssssss silap maaf *SOSIAL.eish macam mana bolehh typo ni . haha *padhal sengaja* , and kuat berfesyen . err , seriously ? habistu nanti aku sorang jelah rupa kampung kat sana . adudududu . bab bab fesyen memang aku failed . haha . takpe , aku nak belajar bukan nak melawa . nak melawa pun bukan nya buahati ada kat sana . be myself ang jangan mudah terpengaruh . fuhh fuh . hm agak agak manusia manusia kat sana mcm mana ya ? boleh ke ngam dgn aku . aduii mcm taknak fikir dulu je . tapi dah fikir pun , haha . *chakk bongok terukk -.- . papepun, aku harap dapat lahh belajar dgn tekun , sabar dan tawaduq . hehehehe . semoga diberi kelancaran dalam semua urusan yang aku buat . aminnnnn ~ rasanya macam ramai jugak ya dapat 2nd intake ni . alhamdulillah rezeki masing masing . sapa lagi yang dapat sambung dip dekat uitm lendu for 2nd intake ni dgn saya ? kita jumpa kat sanaaaaaaa yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa . hikhikhik . (ok suka hati la nak letak 'a' bebanyak) p/s: baju dah kemas . semangat katewwwwwwwwww . hehe

thanks for reading . much love ❤


Older Post | Newer Post