WELCOME TO LOCOEMON's SITE ⇨ +Follow | Dashboard
hey dearest readers ♥










R.I.N.D.U
Thursday, October 24, 2013 | Thursday, October 24, 2013 | 0 comments
orang kata rindu itu perkara biasa orang bercinta.
ya memanglahh kan .
tapi, lain orang lain cara rindunya.
rindu itu indah jika kita fahami erti sebenar rindu.
tapi maaf, saya belum arif tentang itu.
yang saya tahu , wajah awak yang selalu saya fikirkan.
suara awak yang saya dahagakan,
dan gelak tawa awak yang saya idamkan.
itu rindukah?

 YA.

saya rindu awak,
ya awak. 
awak yang sering hiasi bibir saya dengan senyuman .

susah nak gambarkan,
bahagianya merindui awak,
dan sakitnya merindui awak.

hanya satu permintaan saya,
walau dimana awak berada,
ingatlah bahawa ada seseorang yang selalu merindui awak.
iaitu SAYA :)


pehh jiwang gilaaa .


thanks for reading . much love ❤


Older Post | Newer Post