WELCOME TO LOCOEMON's SITE ⇨ +Follow | Dashboard
hey dearest readers ♥










rindu
Monday, October 7, 2013 | Monday, October 07, 2013 | 0 comments
 assalamualaikum .
rindunyaaaaa zaman kanak kanak dulu. tak ada masalah perlu difikir  tak ada perasaan yang terguris  tak ada persahabatan yang terhakis . semuanya bagaikan cerita didalam buku fantasi . sangat sempurna penceritaannya . tetiba terkenang zaman comeyy loteyy dulu . aku berlari girang mengejar rakan . tertawa riang main masak masak . tiada masalah . sungguh berbeza dgn kisah hidupku kini . usia sudah menginjak lapan belas tahun dan for sure zaman remaja sangatlahh rumit . pelajaran percintaan dan yang paling tak boleh blahh adalahhh masalah jerawatttttttttttttt . haihhhhh resahh jiwa ini. terpaksalahh berthanakha setiap malam untukk buang semua jerawat. okayy sebenarnya tajuk rindu ni sesaja je tengah bosan lepastu teringat zaman anak anak dulu . ya allah comel sgt aku dulu . hihi jangan jealousssss . bila dah remaja ni semua rasa tak kena . emosi akal fikiran dan macam macam lagi . maaf segala simbol spt koma dan sbgnya tak berfungsi. keypad dkt phone ni hagham jadahh sgt so faham faham je lahh yaa . hehehe . ok back to our topic guyssss . aku yang dulu bukanlah yang sekarang . cehhh cehh nyanyi sikit . kekeke. dulu aku lain skrg lain . dulu selebet sakai comot comell dan sekarang dahh ok sikit dan makin comel . hahah nampak tak kesakaian dia tu . lovestory aku sgt private . seriouss rasa mcm nak share semuaaa kat sini tapi ya allah malunyaaaa kitaaa . hihi . ok biar aku tahu sendiri lahh lagi suwweetttt katekoooo. ehh alamak ada text masukk . hikhikk . next time tulis lg k. byeeeeeeee .

thanks for reading . much love ❤


Older Post | Newer Post