WELCOME TO LOCOEMON's SITE ⇨ +Follow | Dashboard
hey dearest readers ♥










salah ke menegur ?
Thursday, February 23, 2012 | Thursday, February 23, 2012 | 0 comments
okay . entry ni agak menyakitkan hati :) and maybe ramai yang akan terasa . so , i'm sorry kalau korang terasa okayy :) hanya untuk renungan bersama :) be positive ~ bersyukur saya tak letak nama awak kat sini ~

okay , gambar kat bawah ni as a contoh okay . bayangkan ada budak 'melayu' add gmbar cmni kat fb or manamana jea lah kan . , lepastu dapat banyak like and comments :)

comments :

mamat gatal nak mam*** : comel lah awak ni . sukasuka :D
bajet cun : hehe tengs awak ^^
mamat gatal nak mam*** : samasama ^^
bajet cun : :)
berniat baik : aurat lahh . Astaghfirullahalazim ~
mamat gatal nak mam*** : biar lah dia . kau sibuk apahal ? kubur lain lain lahh . macam lah kau tu baik sangat . cermin diri tu dulu lah sial . GELABAH !
berniat baik : aku nasihat jea . dah memang betul itu aurat . aku taknak dia leka dgn dunia dan lupa akhirat .
mamat gatal nak mam*** : cakap jea lah kau jealous sebab kau tu hodoh . b*bi lah kau !
bajet cun : sudah lah jangan bergaduh . thanks yea A sbb back up i :) minah tu lebih lebih pulak ken ? hihi . berniat baik , i've block you losers ! ! !
mamat gatal nak mam*** : yeah ! good girl :D
kawan gedik si bajet cun : cantik lah you ^^ ehh pahal minah berniat baik tu ? lebih lebih dohh --' dah lah buruk ! euwwww ~ btw , you sexy lahh . ilike <3
bajet cun : entah lah . i dah block dia . puas hati i :) heee ~ thanks dear . iloveyou !


#rekaan semata-mata segala kandungan di atas :)
actually saya ada jumpa situasi begini cuma berbeza sedikit . err , kaurang bengang tak kalau diperlakukan sebegitu ? niat kaurang suci murni nak tegur dan nasihat tapi last last kena maki cmtu . sakit hati kan ? haihh sabar sabar . i bet ramai yang dah rasa sakitnya . saya yang baca jea pun sakit hati . okay , ini tidak ditujukan pada seseorang pun . saya tujukan kepada semua :) memang lah saya pun tidak lah baik sangat and saya ni manusia yang sering melakukan kesilapan . tapi , sekurang-kurangnya saya bukan spesis macam ni . .

"weyyy , dia nak nasihat kau jea weyy . dia nak tolong kau masuk SYURGA . salah ke dia buad macam tu ? kubur lain lain ? okay nanti kau mati kau tanam lah sendiri . nak cmtu ? nasihat orang jangan lah ditolak . ambil lahh benda tu sebagai sesuatu yang berguna . tak mati lah kalau kau terima nasihat dia ! haihh bengang pulak aku ! XD"

haha . okay saya dah mula geram dan bengang ni >< haihhh ~ renung renungkan dan selamat beramal :)

created by chak :)

thanks for reading . much love ❤


Older Post | Newer Post