WELCOME TO LOCOEMON's SITE ⇨ +Follow | Dashboard
hey dearest readers ♥










MELATAH !
Monday, February 20, 2012 | Monday, February 20, 2012 | 0 comments

assalamualaikum kum kum . haha . kgurau gurau >< errr alaaa , takut lahh pulak . hmmm ~

okay , topik kita hari ini pasal melatah . err actually i have this kind of sickness and ianya not fun at all --' seriously ~ taktahulah kenapa ramai sangat yang suka nak buat buat melatah ni . erm , sebab suka kena kacau hari hari ke ? sebab jadi perhatian lelaki ke ? haihh , pelik dohh korang yang suka melatah ni . haha . okay , korang janganlahh buat buat . let it be natural ~ orang boleh tahu tau korang tu buat buat or memang betul betul melatah . iyee betul , taktipu taktipu . hihi . and orang boleh meluat tau . . saya yang tak buat buat ni pun takut orang meluat dengan saya :) kat sekolah saya , terlalu ramai yang melatah . i don't know lahh mereka tu buat buat or memang melatah . tapi as far as i know , sebelum ni mereka tak melatah , ni tetiba terus boleh melatah . teruk pulak tu . haihh --' saya dah dapat kenal pasti mereka2 yang suka buat buat melatah ni(taktahu lah kot kot saya tersilap) . .
weyyy , serious dohh aku ckp , kalau kau dah betul2 dapat sickness ni , kau tak dapat duduk senang doh :) so , better korang jadi diri sendiri jea k :) takpayah nak ikut-ikut orang . kau tgk member kau yang melatah ni asyik dapat perhatian jea , kau pun jealous and nak melatah jugak . cmtu ? takpaham aku . --' pelik dohh orang zaman sekarang ni ~


created by chak :)

thanks for reading . much love ❤


Older Post | Newer Post