WELCOME TO LOCOEMON's SITE ⇨ +Follow | Dashboard
hey dearest readers ♥










she's such a great friend :)
Friday, January 27, 2012 | Friday, January 27, 2012 | 0 comments

assalamualaikum readers ^^ errr , dia ni kawan saya . ehh no no . dia ni kawan baik saya . 5tahun saya kawan dengan dia . baik buruk dia semua saya tahu . rahsia dia semua saya pegang dan rahsia saya semua dia pegang . banyak sangat masalah yg menimpa dia tapi saya tengok dia macam tenang jea . kuatnya dia padahal masalah tu terlalu berat . tapi dia masih bolehh ketawa dengan kitorang semua macam takdaa apa yg jadi . harap dia terus kuat n dapat kekalkan senyuman dia sekarang . . dia baikk . kelakar . selalu buat kitorang ketawa . mmg bosan sgt kalau dia takdaa . serious doh ! :D aku tak main main ni XD harap ukhwah ni berkekalan sampai bebilaa . amin~

created by chak :)

thanks for reading . much love ❤


Older Post | Newer Post