WELCOME TO LOCOEMON's SITE ⇨ +Follow | Dashboard
hey dearest readers ♥










kokurikulum 2012 ♥
Sunday, January 22, 2012 | Sunday, January 22, 2012 | 0 comments
assalamualaikum kawan kawan ^_^ hari ni 22januari 2012 . saye yang sedang bosan gila babeng ni pun teringin rasanya nak post entry pasal kokurikulum saya tahun ni . peace :D

err , seperti biasa , chak nak membebel dulu boleh ? err tak boleh ? lantak ahh aku nak bebel jugak XD . di kesempatan ini chak nak ucapkan takziah kepada keluarga Allahyarham Izwan pilus yg sudah kembali ke Rahmahtullah jumaat lepas . semoga rohnya dicucuri rahmat . Al-Fatihah ~

okay now back to our topik :) tahun ni seperti biasa semua pelajar kena daftar untuk kokurikulum kan . saye sgt setia dgn kelab , sukan dan unit uniform tahun lepas so , saye tak tukar apa2 . cuma , rumah sukan jea di tukarkan . chak dapat rumah merah dgn pipa . . weeee ~ kau ada ? haha . erm , si dia dapat rumah ungu --' dia ambik rumah sukan lamaa saya lahh . saya pulak ambik rumah sukan lama dia . kgood :P tapi fathin fatihah ckp nnti rumah sukan ditukar lagi . macam ape tahh . aku taknak tukarr dah weyy ~ lepastu , kelab pula saya stay dekat kelab kembara dan rekreasi dan saya jadi naib pengerusi . wahh wahh . guess who the pengerusi ? ahak . it's him . thanks lahh kepada sapasapa yg calonkan kami . terharu saye . k gedik tak akuh ? haha . dahh shadapp ! err , for sukan pula saya stay dgn olahraga . --' taktahu nak masuk mana lagi . cikgucikgu olahraga pula semua kenal saya . so , better lahh sekiranya saya join olahraga . kan kan ? k peacee ^_^v and the last one is my favourite . ahak PKBM mmmuuuaahhh ♥ tahun lepas saya jadi naib pengerusi . tahun ni pula jadi setiausaha . hehe . mmg best lah tiap tahun ada jawatan kan . . and tahun ni pula cikgu nak buad trip and suruh kitaorang suggest tempat . haaa , bagus sgt lah tu . banyak sgt tempat nak pergi ni . ahakk . aku tak kira , aku nak pergi juga trip tahunn ni . selalunya plan asyik tak jadi jea . brrr --' itu tugas icha dan ijam . "weyy , buat 3hari 2malam tau XD" k laa bai . next time saye post lagi k sayang sayang ku XP

created by chak :)

thanks for reading . much love ❤


Older Post | Newer Post